Bestel-verzendinformatie
Over onze pre-order producten
Bij CardxChange bieden we pre-order producten aan. Dit zijn artikelen die al aangekondigd zijn, maar nog niet door de fabrikant zijn vrijgegeven. Als een product binnenkort opnieuw uitgebracht wordt of weer op voorraad komt, markeren wij dit als een “pre-order” artikel in onze winkel.
- Directe betaling: Bij het plaatsen van een bestelling voor een pre-order product wordt het bedrag direct afgeschreven.
- Annuleren mogelijk: U kunt pre-orders annuleren tot aan de releasedatum of vóórdat het artikel verzonden wordt. Hierop zijn onze standaard annuleringsvoorwaarden van toepassing.
Wanneer worden pre-order artikelen verzonden?
Pre-order artikelen worden verstuurd rond de geschatte releasedatum, die op de productpagina wordt vermeld. Houd er rekening mee dat de fabrikant de releasedatum soms kan uitstellen. Wij streven ernaar om wijzigingen hierin direct te verwerken, zodat u altijd op de hoogte blijft.
Wat gebeurt er als u meerdere artikelen bestelt?
Wanneer u een combinatie van beschikbare artikelen en pre-order producten in één bestelling plaatst, wordt de gehele bestelling pas verzonden zodra alle artikelen beschikbaar zijn.
Wilt u de beschikbare artikelen sneller ontvangen? Dan raden wij aan om aparte bestellingen te plaatsen voor de pre-order en direct leverbare producten.
- Annuleren: Mocht u uw bestelling willen aanpassen, dan kunt u deze deels of volledig annuleren. Hierop zijn onze standaard annuleringsvoorwaarden van toepassing.
Informatie over verzending
- Vanuit Nederland: Alle artikelen worden vanuit onze opslag in Nederland verzonden.
- Verwerkingstijd: Bestellingen worden meestal binnen 1 werkdag na betaling verzonden. De verwerking kan iets langer duren, afhankelijk van de grootte van de bestelling en het type product.
Onze werktijden en feestdagen
Onze klantenservice en het magazijn zijn gesloten in het weekend en tijdens officiële feestdagen in Nederland. Bestellingen die op deze dagen worden geplaatst, verwerken wij op de eerstvolgende werkdag. U kunt uiteraard nog wel bestellingen plaatsen, die zo snel mogelijk worden verwerkt zodra we weer geopend zijn.
Controleer verzendkosten vooraf
Voordat u uw bestelling afrondt, kunt u de verzendkosten eenvoudig berekenen:
- Voeg de gewenste artikelen toe aan uw winkelwagen.
- Klik op de knop "Geschatte verzendkosten" onder het kopje "Verzending" in uw winkelwagen.
- De verzendkosten worden berekend op basis van het totale gewicht en de afmetingen van de artikelen.
- Gecombineerde verzending: Door meerdere artikelen in één bestelling te plaatsen, worden de verzendkosten automatisch gecombineerd. Houd er rekening mee dat wij in de meeste gevallen geen losse bestellingen samenvoegen. Zorg er daarom voor dat u alle gewenste artikelen in één bestelling plaatst.
Aanpassingen aan uw bestelling
Wilt u het afleveradres van uw bestelling wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@cardxchange.nl en vermeld uw bestelnummer en het nieuwe adres.
Houd er rekening mee dat:
- Wij geen wijzigingen kunnen aanbrengen in bestellingen die al zijn verzonden.
- Adreswijzigingen alleen mogelijk zijn voordat uw bestelling is verwerkt.